1. Που βρίσκεται το πακέτο μου;
2. Όταν προσπαθώ να χρησιμοποιήσω τον αριθμό πακέτου, βγαίνει λάθος, γιατί;
3. Τι είναι ο αριθμός επιστροφής και αν χρειάζεται να το συμπληρώσω;
4. Τα προϊόντα είναι γνήσια και πώς αποδεικνύεται αυτό;
5. Πότε και με ποιο τρόπο χρησιμοποιώ το κουπόνι;
6. Έκανα κατάθεση/πλήρωσα με κάρτα και ακόμα δεν έχω λάβει το πακέτο μου, γιατί;
7. Πώς να επιλέξω το σωστό μέγεθος υποδημάτων?
8. Μπορώ να κλείσω ραντεβού με έναν κούριερ στην συγκεκριμένη ώρα για την παραλαβή του δέματος?
9. Πώς μπορώ να πάρω περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα προϊόντα?
10. Πως μπορώ να παραγγείλω?
11. Υπάρχει δυνατότητα να αλλάξω την παραγγελία ή τον τρόπο πληρωμής?
12. Ποιες είναι οι αποδεκτές μορφές πληρωμής?
13. Ποιος είναι ο συνολικός χρόνος εκτέλεσης παραγγελίας?
14. Ποιο είναι το κόστος αποστολής?
15. Πώς και σε ποιο χρονικό διάστημα γίνεται η επιστροφή των χρημάτων για την επιστροφή του προϊόντος?
16. Υπάρχει δυνατότητα να παραγγείλω άλλα χρώματα των προϊόντων?
17. Υπάρχει δυνατότητα να παραγγείλω προϊόντα που δεν είναι διαθέσιμα στην σελίδα epapoutsia.gr?
18. Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία?
19. Πότε μπορώ να κάνω μια επιστροφή του προϊόντος?
20. Πώς μπορώ να επιστρέψω το προϊόν?
21. Πώς να δηλώσω το προϊόν που αγόρασα σε εγγύηση?
22. Πόσο χρόνο έχω για να πληρώσω την παραγγελία
23. Σύμβολα κατάστασης παραγγελίας

Πάνω

1. Που βρίσκεται το πακέτο μου;
Την κατάσταση του πακέτου σας μπορείτε να ελέγξετε στην ιστοσελίδα της Γενικής Ταχυδρομικής με τον αριθμό πακέτου που λάβατε στο email αποστολής του δέματος.

Πάνω

2. Όταν προσπαθώ να χρησιμοποιήσω τον αριθμό πακέτου, βγαίνει λάθος, γιατί;
Ο αριθμός πακέτου ενεργοποιείται αφού θα περάσουν 48 ώρες από την στιγμή της αποστολής του δέματος.

Πάνω

3. Τι είναι ο αριθμός επιστροφής και αν χρειάζεται να το συμπληρώσω;
Τον αριθμό επιστροφής συμπληρώνουν μόνο οι πελάτες οι οποίοι συμπληρώνουν την φόρμα ηλεκτρονικά. Όσοι συμπληρώνουν την φόρμα γραπτώς το σημείο αυτό μπορεί να παραμείνει κενό.

Πάνω

4. Τα προϊόντα είναι γνήσια και πώς αποδεικνύεται αυτό;
Όλα τα προϊόντα του καταστήματος μας είναι γνήσια και η αυθεντικότητα τους αποδεικνύεται όπως και σε άλλα καταστήματα, με την απόδειξη πώλησης, όλα τα εμπορικά σήματα και ετικέτες των μαρκών.

Πάνω

5. Πότε και με ποιο τρόπο χρησιμοποιώ το κουπόνι;
Το κουπόνι μπορείτε να χρησιμοποιήσετε δηλώνοντας την παραγγελία σας ηλεκτρονικά, στο καλάθι αγορών, όπου υπάρχει λευκό πλαίσιο για να γράψετε τον κωδικό και στην συνέχεια πατάτε την “εφαρμογή κουπονιού”. Το κουπόνια ισχύουν για προϊόντα χωρίς έκπτωση και δεν ενώνονται με άλλες προσφορές ή εκπτώσεις.

Πάνω

6. Έκανα κατάθεση/πλήρωσα με κάρτα και ακόμα δεν έχω λάβει το πακέτο μου, γιατί;
Εξαιτίας της capital control οι διεθνείς συναλλαγές καθυστερούν. Η κατάθεση στον λογαριασμό ή πληρωμή με κάρτα δεν ισοδυναμεί με την άμεση πίστωση του ποσού στον λογαριασμό μας. Το πακέτο αποστέλνεται αφού η αξία του δέματος πιστωθεί στον λογαριασμό μας κάτι το οποίο μπορεί να καθυστερήσει μέχρι και μία εβδομάδα.

Πάνω

7. Πώς να επιλέξω το σωστό μέγεθος υποδημάτων?
Κάτω από την φωτογραφία του μοντέλου βρίσκεται πίνακας με τους μήκους των πάτων, από τον οποίο μπορείτε να επιλέξετε το σωστό μέγεθος. Αν ο πίνακας δεν έχει αναρτηθεί, μπορείτε να πάρετε πληροφορίες σχετικά με το μήκος κάνοντας ερώτηση στο e-mail: info@epapoutsia.gr

Πάνω

8. Μπορώ να κλείσω ραντεβού με έναν κούριερ στην συγκεκριμένη ώρα για την παραλαβή του δέματος?
Δυστυχώς, δεν έχουμε καμία επιρροή στον χρόνο παράδοσης στον παραλήπτη. Αν σας ενδιαφέρει να ορίσετε μια συγκεκριμένη ώρα της παράδοσης, παρακαλούμε επικοινωνήστε με το τοπικό γραφείο της εταιρείας ταχυμεταφορών. Κατά τη στιγμή της εξόδου του πακέτου από το κατάστημα σας στέλνουμε e-mail, στο οποίο αναγράφεται αριθμός φορτωτικής, ώστε να μπορείτε να παρακολουθείτε την πρόοδο της αποστολής στην ιστοσελίδα του προμηθευτή.

Πάνω

9. Πώς μπορώ να πάρω περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα προϊόντα?
Μπορείτε να κάνετε μια ερώτηση μέσω e-mail ή τηλεφώνου.

Πάνω

10. Πως μπορώ να παραγγείλω?
Οι παραγγελίες μπορούν να γίνουν μέσω της ιστοσελίδας μας και μέσω τηλεφώνου.
Τηλέφωνο: +30 2311 180 017
E-mail: info@epapoutsia.gr

Πάνω

11. Υπάρχει δυνατότητα να αλλάξω την παραγγελία ή τον τρόπο πληρωμής?
Για να τροποποιήσετε την παραγγελία σας, παρακαλούμε επικοινωνήστε με το Γραφείο Εξυπηρέτησης Πελατών.

Πάνω

12. Ποιες είναι οι αποδεκτές μορφές πληρωμής?
Η παραγγελία μπορεί να πληρωθεί μέσω κατάθεσης, μέσω κάρτας, με αντικαταβολή ή με PayPal. Η προτιμώμενη μέθοδος πληρωμής πρέπει να επιλέγεται κατά την παραγγελία.

Πάνω

13. Ποιος είναι ο συνολικός χρόνος εκτέλεσης παραγγελίας?
Η πληροφορία σχετικά με τον χρόνο εκτέλεσης παραγγελίας δίνεται για κάθε προϊόν. Παραγγελίες ετοιμάζουμε και στέλνουμε συνήθως μέσα σε 24 ώρες. Σε περίπτωση πληρωμής με κατάθεση, διάρκεια εκτέλεσης παραγγελίας παρατείνεται μέχρι το ποσό πιστωθεί στον λογαριασμό μας. Για κάθε στάδιο της εκτέλεσης παραγγελίας ενημερώνουμε, στέλνοντας ένα e-mail. Η κατάσταση της παραγγελίας μπορεί να ελεγχθεί συνδέοντας στον προσωπικό λογαριασμό. Σε μεμονωμένες περιπτώσεις, η διάρκεια της εκτέλεσης παραγγελίας μπορεί να παραταθεί σε 14 ημέρες: – για τέτοια καθυστέρηση ενημερώνουμε αμέσως μέσω τηλεφώνου ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Προσοχή! Χρόνος εκτέλεσης και της παράδοσης των παραγγελιών δεν περιλαμβάνει τα Σάββατα, τις Κυριακές και τις αργίες.

Πάνω

14. Ποιο είναι το κόστος αποστολής?
Λεπτομέρειες σχετικά με το κόστος αποστολής θα βρείτε στο σημείο:Παράδοση

Πάνω

15. Πώς και σε ποιο χρονικό διάστημα γίνεται η επιστροφή των χρημάτων για την επιστροφή του προϊόντος?
Κάνουμε επιστροφή εντός 14 εργάσιμων ημερών από την παραλαβή του προϊόντος, στον αριθμό τραπεζικού λογαριασμού του πελάτη.

Πάνω

16. Υπάρχει δυνατότητα να παραγγείλω άλλα χρώματα των προϊόντων?
Όλα τα χρώματα διαθέσιμα για πώληση παρουσιάζονται στην σελίδα. Εάν ένα χρώμα δεν παρουσιάζεται, αυτό σημαίνει ότι δεν είναι διαθέσιμο.

Πάνω

17. Υπάρχει δυνατότητα να παραγγείλω προϊόντα που δεν είναι διαθέσιμα στην σελίδα epapoutsia.gr?
Δεν υπάρχει τέτοια δυνατότητα. Όλα τα προϊόντα που βρίσκονται για πώληση παρουσιάζονται στην σελίδα μας . Εάν στην ιστοσελίδα δεν υπάρχει διαθέσιμο μέγεθος, μπορείτε να ελέγξετε αν υπάρχει δυνατότητα παραγγελίας επικοινωνώντας με το Γραφείο Εξυπηρέτησης Πελατών.

Πάνω

18. Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία?
Η παραγγελία μπορεί να ακυρωθεί μέσω της επικοινωνίας με το Γραφείο Εξυπηρέτησης Πελατών.

Πάνω

19. Πότε μπορώ να κάνω μια επιστροφή του προϊόντος?
Επιστροφή του προϊόντος μπορεί να γίνει εντός 30 ημερών από την ημερομηνία παράδοσης.

Πάνω

20. Πώς μπορώ να επιστρέψω το προϊόν?
Για να επιστρέψετε το προϊόν, παρακαλούμε συμπληρώστε την φόρμα επιστροφής που συνοδεύει την αποστολή και προσθέστε το μαζί με το προϊόν. Οι λεπτομέρειες είναι διαθέσιμες στο σημείο: Επιστροφή

Πάνω

21. Πώς να δηλώσω το προϊόν που αγόρασα σε εγγύηση?
Η εγγύηση του προϊόντος μπορεί να υποβληθεί εντός δύο ετών από την ημερομηνία αγοράς. Για να το κάνεις αυτό, στείλε μέσω email στην διεύθυνση kataggelia@epapoutsia.gr την συμπληρωμένη φόρμα εγγύησης με την περιγραφή του ελαττώματος (είτε σε φωτογραφία είτε σε PDF) , τις φωτογραφίες του προϊόντος που θέλεις να δηλώσεις σε εγγύηση και φωτογραφίες του ελαττώματος. Μόλις το Τμήμα Εγγυήσεων εξετάσει το αίτημά σου, θα σε ενημερώσουμε για την αποδοχή ή μη αποδοχή του αιτήματος και για τις πιθανές λύσεις μέσω email.

Πάνω

22. Πόσο χρόνο έχω για να πληρώσω την παραγγελία
Περιμένουμε 5 ημέρες για την πληρωμή της παραγγελίας. Εάν δεν πληρώσετε εντός αυτής της περιόδου, θα λάβετε υπενθύμιση μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Από αυτή τη στιγμή θα έχετε 2 επιπλέον ημέρες για να εξοφλήσετε την πληρωμή. Αν δεν πραγματοποιηθεί καμία πληρωμή εντός 5 ημερών, η παραγγελία θα ακυρωθεί αυτόματα.

Πάνω

23. Σύμβολα κατάστασης παραγγελίας
α) Δεν εξυπηρετείται - η παραγγελία σας έχει γίνει αποδεκτή και αυτή τη στιγμή επαληθεύεται.
β) Περιμένει την πληρωμή - αναμένουμε την πληρωμή της παραγγελίας. Μετά από 5 ημέρες, η παραγγελία σας θα ακυρωθεί αυτόματα.
γ) Περιμένει την παράδοση - το παραγγελθέν προϊόν εισάγεται για εσάς από μια εξωτερική αποθήκη. Ο εκτιμώμενος χρόνος είναι 2-3 εργάσιμες ημέρες.
δ) Έτοιμη για αποστολή - η παραγγελία σας έχει ολοκληρωθεί και μεταφερθεί στην αποθήκη αποστολής για τον έλεγχο του εμπορεύματος και της συσκευασίας.
ε) Στάλθηκε - το δέμα σας έχει ήδη λάβει αριθμό αποστολής. Αυτή τη στιγμή περιμένει την παραλαβή από τον courier ή βρίσκεται ήδη στο δρόμο προς εσάς.
στ) Ακυρώθηκε - η παραγγελία ακυρώθηκε λόγω έλλειψης πληρωμής ή ακύρωσης μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Δεν μπορούμε να επαναλάβουμε μια τέτοια παραγγελία. Τα προϊόντα από ακυρωμένη παραγγελία θα εμφανιστούν στον ιστότοπό μας ξανά εντός 24 ωρών.
ζ) Επιστράφηκε - η επιστροφή σας έχει περάσει τη διαδικασία επαλήθευσης. Εντός 3 έως 5 εργάσιμων ημερών θα επιστραφούν τα χρήματα σας.
η) Μη παραλαβή δέματος - το δέμα σας έχει επιστραφεί σε εμάς. Εάν εξακολουθείτε να ενδιαφέρεστε για το παραγγελθέν προϊόν, παρακαλούμε τοποθετήστε μια νέα παραγγελία

Πάνω

Πάνω
«
»