Καλάθι  (0)


1. Που βρίσκεται το πακέτο μου;
2. Όταν προσπαθώ να χρησιμοποιήσω τον αριθμό πακέτου, βγαίνει λάθος, γιατί;
3. Τι είναι ο αριθμός επιστροφής και αν χρειάζεται να το συμπληρώσω;
4. Τα προϊόντα είναι γνήσια και πώς αποδεικνύεται αυτό;
5. Πότε και με ποιο τρόπο χρησιμοποιώ το κουπόνι;
6. Έκανα κατάθεση/πλήρωσα με κάρτα και ακόμα δεν έχω λάβει το πακέτο μου, γιατί;
7. Πώς να επιλέξω το σωστό μέγεθος υποδημάτων;
8. Μπορώ να κλείσω ραντεβού με έναν κούριερ στην συγκεκριμένη ώρα για την παραλαβή του δέματος;
9. Πώς μπορώ να πάρω περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα προϊόντα;
10. Πως μπορώ να παραγγείλω;
11. Υπάρχει δυνατότητα να αλλάξω την παραγγελία ή τον τρόπο πληρωμής;
12. Ποιες είναι οι αποδεκτές μορφές πληρωμής;
13. Ποιος είναι ο συνολικός χρόνος εκτέλεσης παραγγελίας;
14. Ποιο είναι το κόστος αποστολής;
15. Πώς και σε ποιο χρονικό διάστημα γίνεται η επιστροφή των χρημάτων για την επιστροφή του προϊόντος;
16. Υπάρχει δυνατότητα να παραγγείλω άλλα χρώματα των προϊόντων;
17. Υπάρχει δυνατότητα να παραγγείλω προϊόντα που δεν είναι διαθέσιμα στην σελίδα epapoutsia.gr;
18. Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία;
19. Πότε μπορώ να κάνω μια επιστροφή του προϊόντος;
20. Πώς μπορώ να επιστρέψω το προϊόν;
21. Πώς να δηλώσω το προϊόν που αγόρασα σε εγγύηση;
22. Πόσο χρόνο έχω για να πληρώσω την παραγγελία;
23. Σύμβολα κατάστασης παραγγελίας;

esize.me
Είναι η υπηρεσία δωρεάν;
Σε τι χρησιμοποιείται ο αριθμός τηλεφώνου που παρέχω;
Ποια είναι τα οφέλη της υπηρεσίας;
Πώς μετριούνται τα παπούτσια;
Πόσο διαρκεί η σάρωση;
Το σύστημα λαμβάνει υπόψη το πλάτος του ποδιού κατά την επιλογή παπουτσιών;
Πρέπει να αγοράσω παπούτσια μετά την εκτέλεση της σάρωσης;
Ποια είναι η εγγύηση ότι τα προτεινόμενα παπούτσια θα είναι καλά;
Πώς να προσθέσω τη σάρωση στον λογαριασμό epapoutsia;
Πρέπει να ενημερώνεται η σάρωση;
Θα ήθελα να σαρώσω τα πόδια του παιδιού μου, υπάρχουν κάποιοι περιορισμοί ηλικίας;
Επεξεργάζονται τα δεδομένα μου;
Γιατί το widget δείχνει προσαρμογή μόνο για το ένα πόδι;
Γιατί ο σαρωτής συνιστά ένα μέγεθος που είναι ένα ή δύο νούμερα μικρότερο από αυτό που φοράω συνήθως;

Πάνω

1. Που βρίσκεται το πακέτο μου;
Την κατάσταση του πακέτου μπορεί να ελεγχθεί στην ιστοσελίδα της Γενικής Ταχυδρομικής με τον αριθμό πακέτου που λαμβάνεις στο email αποστολής του δέματος..

Πάνω

2. Όταν προσπαθώ να χρησιμοποιήσω τον αριθμό πακέτου, βγαίνει λάθος, γιατί;
Ο αριθμός πακέτου ενεργοποιείται έπειτα από 2 εργάσιμες ημέρες από την στιγμή της αποστολής του δέματος.

Πάνω

3. Τι είναι ο αριθμός επιστροφής και αν χρειάζεται να το συμπληρώσω;
Ο αριθμός επιστροφής δημιουργείται όταν η φόρμα επιστροφής συμπληρώνεται ηλεκτρονικά. Δεν είναι απαραίτητο ο αριθμός επιστροφής να σημειωθεί στην έντυπη φόρμα επιστροφής που συμπληρώνεται γραπτώς.

Πάνω

4. Τα προϊόντα είναι γνήσια και πώς αποδεικνύεται αυτό;
Όλα τα προϊόντα του καταστήματος μας είναι γνήσια και η αυθεντικότητα τους αποδεικνύεται όπως και σε άλλα καταστήματα, με την απόδειξη πώλησης, όλα τα εμπορικά σήματα και ετικέτες των μαρκών.

Πάνω

5. Πότε και με ποιο τρόπο χρησιμοποιώ το κουπόνι;
Το κουπόνι καταχωρείται κατά τη δήλωση της παραγγελία σου ηλεκτρονικά, στο καλάθι αγορών, στο λευκό πεδίο που αναγράφει ‘’Εισάγαγε τον κωδικό’’ και στην συνέχεια επιλέγεις “Εφαρμογή”. Το κουπόνια δεν συνδυάζονται με άλλες προσφορές ή εκπτώσεις.

Πάνω

6. Έκανα κατάθεση/πλήρωσα με κάρτα και ακόμα δεν έχω λάβει το πακέτο μου, γιατί;
Η κατάθεση στον λογαριασμό ή η πληρωμή με κάρτα δεν ισοδυναμεί με την άμεση πίστωση του ποσού στον λογαριασμό μας. Το πακέτο αποστέλλεται αφού η αξία του δέματος πιστωθεί στον λογαριασμό μας.

Πάνω

7. Πώς να επιλέξω το σωστό μέγεθος υποδημάτων;
Δίπλα στο προϊόν θα βρεις διαθέσιμο τον πίνακα μεγεθών με τις ακριβείς διαστάσεις για το κάθε μέγεθος. Αν ο πίνακας μεγεθών δεν έχει αναρτηθεί, μπορείς πάντα να ζητήσεις τις πληροφορίες στο email: e-mail: info@epapoutsia.gr

Πάνω

8. Μπορώ να κλείσω ραντεβού με έναν κούριερ στην συγκεκριμένη ώρα για την παραλαβή του δέματος;
Δυστυχώς, δεν έχουμε καμία επιρροή στον χρόνο παράδοσης στον παραλήπτη. Αν επιθυμείς να ορίσεις μια συγκεκριμένη ώρα της παράδοσης, το αίτημα χρειάζεται να δηλωθεί στο τοπικό γραφείο της εταιρείας ταχυμεταφορών. Κατά τη στιγμή της αποστολής του πακέτου θα λάβεις email, στο οποίο αναγράφεται ο αριθμός αποστολής δέματος, ώστε να έχεις τη δυνατότητα να παρακολουθείς την πρόοδο της αποστολής στην ιστοσελίδα του ταχυμεταφορέα.

Πάνω

9. Πώς μπορώ να πάρω περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα προϊόντα;
Μπορείς να ζητήσεις περισσότερες πληροφορίες για τα προϊόντα μέσω email ή τηλεφώνου.

Πάνω

10. Πως μπορώ να παραγγείλω;
Οι παραγγελίες μπορούν να γίνουν μέσω της ιστοσελίδας μας και μέσω τηλεφώνου.
Γραμμή εξυπηρέτησης: +30 2311 180 017
Διεύθυνση email: info@epapoutsia.gr

Πάνω

11. Υπάρχει δυνατότητα να αλλάξω την παραγγελία ή τον τρόπο πληρωμής;
Για τροποποίηση της παραγγελία, μπορείς να επικοινωνήσεις με το Γραφείο Εξυπηρέτησης Πελατών.

Πάνω

12. Ποιες είναι οι αποδεκτές μορφές πληρωμής;
Η παραγγελία μπορεί να πληρωθεί μέσω κάρτας, με αντικαταβολή ή με PayPal. Η προτιμώμενη μέθοδος πληρωμής επιλέγεται κατά την δήλωση της παραγγελίας. Εάν η πληρωμή με κάρτα ή PayPal δεν ολοκληρωθεί επιτυχώς, η πληρωμή μπορεί να ολοκληρωθεί και μέσω κατάθεσης.

Πάνω

13. Ποιος είναι ο συνολικός χρόνος εκτέλεσης παραγγελίας;
Η πληροφορία σχετικά με τον χρόνο εκτέλεσης παραγγελίας δίνεται για κάθε προϊόν. Παραγγελίες ετοιμάζουμε και στέλνουμε συνήθως μέσα σε 24 ώρες. Σε περίπτωση πληρωμής με κατάθεση, η διάρκεια εκτέλεσης της παραγγελίας παρατείνεται μέχρι το ποσό να πιστωθεί στον λογαριασμό μας. Για κάθε στάδιο της εκτέλεσης παραγγελίας ενημερώνουμε με email. Η κατάσταση της παραγγελίας μπορεί να ελεγχθεί με σύνδεση στον προσωπικό λογαριασμό. Σε μεμονωμένες περιπτώσεις, η διάρκεια της εκτέλεσης παραγγελίας μπορεί να παραταθεί σε 14 ημέρες: – για τέτοια καθυστέρηση ενημερώνουμε αμέσως μέσω τηλεφώνου ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Προσοχή! Ο χρόνος εκτέλεσης και παράδοσης των παραγγελιών δεν περιλαμβάνει τα Σάββατα, τις Κυριακές και τις αργίες.

Πάνω

14. Ποιο είναι το κόστος αποστολής;
Όλες τις λεπτομέρειες σχετικά με το κόστος αποστολής θα βρεις στο σημείο: (ένα κενό) Παράδοση

Πάνω

15. Πώς και σε ποιο χρονικό διάστημα γίνεται η επιστροφή των χρημάτων για την επιστροφή του προϊόντος;
Πραγματοποιούμε επιστροφή χρημάτων εντός 14 εργάσιμων ημερών από την ημέρα παραλαβής του προϊόντος από την εταιρεία, στον αριθμό τραπεζικού λογαριασμού του πελάτη.

Πάνω

16. Υπάρχει δυνατότητα να παραγγείλω άλλα χρώματα των προϊόντων;
Όλα τα χρώματα διαθέσιμα για πώληση παρουσιάζονται στην σελίδα. Εάν ένα χρώμα δεν παρουσιάζεται, αυτό σημαίνει ότι δεν είναι διαθέσιμο.

Πάνω

17. Υπάρχει δυνατότητα να παραγγείλω προϊόντα που δεν είναι διαθέσιμα στην σελίδα epapoutsia.gr;
Δεν υπάρχει τέτοια δυνατότητα. Όλα τα προϊόντα που βρίσκονται για πώληση παρουσιάζονται στην σελίδα μας . Εάν κάποιο μέγεθος δεν είναι διαθέσιμο, συνιστούμε την παρακολούθηση της ιστοσελίδας, η οποία ανανεώνεται κάθε 24 ώρες.

Πάνω

18. Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία;
Η παραγγελία μπορεί να ακυρωθεί μέσω της επικοινωνίας με το Γραφείο Εξυπηρέτησης Πελατών.

Πάνω

19. Πότε μπορώ να κάνω μια επιστροφή του προϊόντος;
Επιστροφή του προϊόντος μπορεί να γίνει εντός 30 ημερών από την ημερομηνία παράδοσης.

Πάνω

20. Πώς μπορώ να επιστρέψω το προϊόν;
Για να επιστρέψεις το προϊόν, παρακαλούμε συμπλήρωσε την φόρμα επιστροφής που συνοδεύει την αποστολή και πρόσθεσε την μαζί με το προϊόν. Οι λεπτομέρειες είναι διαθέσιμες στο σημείο: Επιστροφή

Πάνω

21. Πώς να δηλώσω το προϊόν που αγόρασα σε εγγύηση;
Η εγγύηση του προϊόντος μπορεί να υποβληθεί εντός δύο ετών από την ημερομηνία αγοράς. Για να υποβάλλεις ένα αίτημα εγγύησης, μπορείς να στείλεις μέσω email στην διεύθυνση kataggelia@epapoutsia.gr την συμπληρωμένη φόρμα εγγύησης με την περιγραφή του ελαττώματος (είτε σε φωτογραφία είτε σε PDF) , τις φωτογραφίες του προϊόντος που επιθυμείς να δηλώσεις σε εγγύηση και φωτογραφίες του ελαττώματος. Μόλις το Τμήμα Εγγυήσεων εξετάσει το αίτημά σου, θα σε ενημερώσουμε για την αποδοχή ή μη αποδοχή του αιτήματος και για τις πιθανές λύσεις μέσω email.

Πάνω

22. Πόσο χρόνο έχω για να πληρώσω την παραγγελία;
Περιμένουμε 5 ημέρες για την πληρωμή της παραγγελίας. Εάν η παραγγελία δεν εξοφληθεί εντός αυτής της περιόδου, θα λάβεις υπενθύμιση μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Από αυτή τη στιγμή θα έχεις στη διάθεσή σου 2 επιπλέον ημέρες για να ολοκληρώσεις την πληρωμή. Αν δεν πραγματοποιηθεί καμία πληρωμή εντός 5 ημερών, η παραγγελία θα ακυρωθεί αυτόματα.

Πάνω

23. Σύμβολα κατάστασης παραγγελίας;
α) Δεν εξυπηρετείται - η παραγγελία σας έχει γίνει αποδεκτή και αυτή τη στιγμή επαληθεύεται.
β) Περιμένει την πληρωμή - αναμένουμε την πληρωμή της παραγγελίας. Μετά από 5 ημέρες, η παραγγελία σας θα ακυρωθεί αυτόματα.
γ) Περιμένει την παράδοση - το παραγγελθέν προϊόν εισάγεται για εσάς από μια εξωτερική αποθήκη. Ο εκτιμώμενος χρόνος είναι 2-3 εργάσιμες ημέρες.
δ) Έτοιμη για αποστολή - η παραγγελία σας έχει ολοκληρωθεί και μεταφερθεί στην αποθήκη αποστολής για τον έλεγχο του εμπορεύματος και της συσκευασίας.
ε) Στάλθηκε - το δέμα έχει ήδη λάβει αριθμό αποστολής. Αυτή τη στιγμή αναμένει την παραλαβή από τον courier ή έχει ήδη δρομολογηθεί προς την διεύθυνση παράδοσης.
στ) Ακυρώθηκε - η παραγγελία ακυρώθηκε λόγω έλλειψης πληρωμής ή ακύρωσης μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Δεν μπορούμε να επαναλάβουμε μια τέτοια παραγγελία. Τα προϊόντα από ακυρωμένη παραγγελία θα εμφανιστούν στον ιστότοπό μας ξανά εντός 24 ωρών.
ζ) Επιστράφηκε – η επιστρεφόμενη παραγγελία έχει περάσει τη διαδικασία επαλήθευσης. Εντός 3 έως 5 εργάσιμων ημερών θα πραγματοποιηθεί η επιστροφή χρημάτων.
η) Μη παραλαβή δέματος - το δέμα σας έχει επιστραφεί σε εμάς. Εάν εξακολουθείς να ενδιαφέρεσαι για το παραγγελθέν προϊόν, παρακαλούμε τοποθέτησε μια νέα παραγγελία.

Πάνω

esize.me

Είναι η υπηρεσία δωρεάν;
Η χρήση του εργαλείου σάρωσης είναι δωρεάν.

Πάνω

Σε τι χρησιμοποιείται ο αριθμός τηλεφώνου που παρέχω;
Για την αποστολή ενός εφάπαξ κωδικού που επιτρέπει τη χρήση της σάρωσης (επαλήθευση χρήστη), την αποστολή δεδομένων σύνδεσης, καθώς και πληροφορίες σχετικά με την επικείμενη ανάγκη να εκτελεστεί ξανά η σάρωση (παιδιά).

Πάνω

Ποια είναι τα οφέλη της υπηρεσίας;
Χάρη στην εκτέλεση της σάρωσης των ποδιών 2D θα σε βοηθήσουμε να επιλέξεις παπούτσια προσαρμοσμένα σε σένα. Μπορούμε να το κάνουμε χάρη στην προηγμένη τεχνολογία, η οποία θα συγκρίνει τη σάρωση των ποδιών σου με τις σαρώσεις του εσωτερικού των παπουτσιών που προσφέρουμε. Το σύστημα θα προτείνει ποια παπούτσια ταιριάζουν στο πόδι σου και σε ποιο βαθμό. Επιπλέον, χάρη στην «αξιολόγηση σάρωσης» που θα δώσεις, στην οποία ορίζεις αν σου αρέσουν παπούτσια που είναι πιο προσαρμοσμένα ή χαλαρά, το σύστημα θα θυμάται τις προσδοκίες σου και θα επιλέγει παπούτσια με μεγαλύτερη ακρίβεια.

Πάνω

Πώς μετριούνται τα παπούτσια;
Με τη χρήση της πιο προηγμένης τεχνολογίας, φτιάχνουμε 3D μοντέλα παπουτσιών από σχεδόν 500 μάρκες. Δημιουργούμε μια εικόνα της εσωτερικής αρχιτεκτονικής του παπουτσιού. Με βάση τα δεδομένα του προϊόντος και τη σάρωση των ποδιών, είμαστε σε θέση να ταιριάξουμε τα παπούτσια με τις ατομικές προτιμήσεις του πελάτη.

Πάνω

Πόσο διαρκεί η σάρωση;
Η διαδικασία σάρωσης διαρκεί περίπου 3 δευτερόλεπτα. Η διαδικασίας εγγραφής διαρκεί έως 3 λεπτά.

Πάνω

Το σύστημα λαμβάνει υπόψη το πλάτος του ποδιού κατά την επιλογή παπουτσιών;
Ναι, και το μήκος, το ύψος και το πλάτος του.

Πάνω

Πρέπει να αγοράσω παπούτσια μετά την εκτέλεση της σάρωσης;
Όχι. Ωστόσο, σε ενθαρρύνουμε να δοκιμάσεις να κάνεις αγορές χρησιμοποιώντας το σύστημα esize.me και να δεις πόσο πρακτικό είναι να αγοράζεις παπούτσια χωρίς να χρειάζεται να τα δοκιμάσεις.

Πάνω

Ποια είναι η εγγύηση ότι τα προτεινόμενα παπούτσια θα είναι καλά;
Το σύστημα esize.me δημιουργήθηκε για να προτείνει το πιο κατάλληλο μέγεθος συγκεκριμένων μοντέλων υποδημάτων στο πόδι του πελάτη. Ωστόσο, το σύστημα δεν γνωρίζει τις ιδιωτικές προτιμήσεις του πελάτη. Παρέχοντας σχόλια για τα παπούτσια που μετρούνται, μαθαίνουμε στο σύστημα τις προσωπικές μας προτιμήσεις. Μετά την παροχή σχολίων, η βελτίωση της ποιότητας της προσαρμογής φτάνει ακόμη και το 95%.

Πάνω

Πώς να προσθέσω τη σάρωση στον λογαριασμό epapoutsia;

  1. Μετά την εκτέλεση της σάρωσης, η σάρωση θα αποθηκευθεί στον δικό σου λογαριασμό του πελάτη. Εάν για κάποιους λόγους η σάρωση δεν θα εμφανιστεί στον λογαριασμό, συνδέσου στον λογαριασμό σου στο epapoutsia.gr και στην υποσελίδα «Ο λογαριασμός μου» επίλεξε το «esize.me» από το μενού.

  2. Αν δεν έχεις ακόμα λογαριασμό στο κατάστημά μας, μπορείς να τον δημιουργήσεις εδώ.
  3. Διάλεξε την επιλογή “Προσθήκη νέας σάρωσης”, και έπειτα εισάγαγε τον αριθμό τηλεφώνου σου, στον οποίο αποθηκεύτηκε η σάρωση των ποδιών και επίλεξε το κουμπί «Επιβεβαίωση».

  4. Στον παρεχόμενο αριθμό τηλεφώνου θα λάβεις ένα μήνυμα SMS με κωδικό επαλήθευσης. Εισάγαγε τον στο πλαίσιο κειμένου, και στη συνέχεια επίλεξε το κουμπί «Επιβεβαίωση».Στον παρεχόμενο αριθμό τηλεφώνου θα λάβεις ένα μήνυμα SMS με κωδικό επαλήθευσης. Εισάγαγε τον στο πλαίσιο κειμένου, και στη συνέχεια επίλεξε το κουμπί «Επιβεβαίωση».

  5. Έτοιμο! Όλες οι σαρώσεις που σχετίζονται με τον παρεχόμενο αριθμό τηλεφώνου θα προστεθούν στον λογαριασμό σου.

Πάνω

Πρέπει να ενημερώνεται η σάρωση;
Στην περίπτωση των παιδιών, αξίζει να το κάνεις τακτικά, διότι έχουμε να κάνουμε με τη δυναμική ανάπτυξη των ποδιών τους.

Πάνω

Θα ήθελα να σαρώσω τα πόδια του παιδιού μου, υπάρχουν κάποιοι περιορισμοί ηλικίας;
Ο μόνος περιορισμός είναι ότι το παιδί πρέπει να διατηρήσει μόνο του μια σταθερή στάση.

Πάνω

Επεξεργάζονται τα δεδομένα μου;
Ναι, τα δεδομένα υποβάλλονται σε επεξεργασία για την καλύτερη προσαρμογή της υπηρεσίας προτάσεων στον συγκεκριμένο χρήστη. Σύμφωνα με τις απαιτήσεις των νομικών κανονισμών (συμπεριλαμβανομένων των διατάξεων της οδηγίας για την προστασία των προσωπικών δεδομένων, GDPR), ο πελάτης - κατόπιν αιτήματός του - έχει τη δυνατότητα να διαγράψει όλα τα δεδομένα.

Πάνω

Γιατί το widget δείχνει προσαρμογή μόνο για το ένα πόδι;
Το σύστημα λαμβάνει υπόψη την προσαρμογή παπουτσιού στο «μεγαλύτερο» πόδι του πελάτη. Γι 'αυτό είναι τόσο σημαντικό να σαρώσεις και τα δύο σου πόδια.

Πάνω

Γιατί ο σαρωτής συνιστά ένα μέγεθος που είναι ένα ή δύο νούμερα μικρότερο από αυτό που φοράω συνήθως;
Οι ατομικές προτιμήσεις και συνήθειες συχνά καθοδηγούν τους καταναλωτές προς αποδεδειγμένες επιλογές. Αξίζει να θυμόμαστε, ότι παρέχοντας σχόλια, ο πελάτης μπορεί να «διδάξει» στο σύστημα τις προσωπικές του προτιμήσεις, για παράδειγμα ότι έχει τη συνήθεια να φοράει παπούτσια ένα ή δύο νούμερα μεγαλύτερα. Αναλύουμε κάθε αναφερόμενη περίπτωση και βελτιώνουμε το σύστημα προτάσεων για να εξαλείψουμε τα τυχόν σφάλματα. Αξίζει να ενημερώσεις την υπηρεσία σχετικά με το λανθασμένο, κατά τη γνώμη σου, αποτέλεσμα της σύστασης και, εάν είναι απαραίτητο να βεβαιωθείς κάνοντας ξανά τη σάρωση.

Πάνω

Πάνω
«
»